mandag, juli 12, 2010

From Russia with love - Bare til meg

Jeg var så heldig å få elektronisk postkort av min venninne i Russland(?) på E-post i dag.
Det var så rart for akkurat når hun tenkte slik på meg så tenkte hun samtidig på 15-16 andre jeg også kjenner.
Virkelig omsorgsfull,Juliana - Også så blyg. Hun bare tror hun er snill og hun er ikke helt sikker på om hun er følsom heller, men vi vet bedre vi som mottar disse hyggelige mailene fra Juliana.
Hun har nok funnet meg på facebook eller noe tenker jeg - og da ble det vel uimotståelig?
"Hei,
Jeg har følelsen av at denne delen av e-post vil nå deg i en perfekt sinnstilstand og bedre sunn tilstand. Jeg tror og har også følelsen av at i dagens verden, verken rase, nasjonalitet eller religion vil lenger posse en hindring for relasjoner.
Selv om vi ikke kjenner hverandre godt, men jeg vil virkelig gjerne ha deg som venn Jeg er en singel dame, jeg tror jeg er følsom og snill mot mennesker, også tror jeg at jeg har en god sans for humor, konserter og bli en god kristen
Må Gud velsigne dere som jeg venter å høre fra deg snart gjennom.
Takk.
Ms Juliana"


Hvem er det som egentlig går på dette og svarer? :-)
Jeg har opprettet en personlig mappe til Juliana og venninnene hennes. Jeg kaller den bare S.P.A.M
(Seriøst Potensiell Automatisert Mann)



Ingen kommentarer: