Sider
Start
Fotoalbum
lørdag, juli 24, 2010
Badedyr
Bob har blitt frisert,klippet,børstet,renset,strekt og massert. Nå gjenstår bad og frotering. Det blir bra da, men det er nok ikke så mye tålmodighet igjen akkurat nå.
Published with Blogger-droid v1.4.8
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar