lørdag, juli 24, 2010

Badedyr


Bob har blitt frisert,klippet,børstet,renset,strekt og massert. Nå gjenstår bad og frotering. Det blir bra da, men det er nok ikke så mye tålmodighet igjen akkurat nå.
Published with Blogger-droid v1.4.8

Ingen kommentarer: