mandag, juli 12, 2010

Cowboy i egen stue

Howdy! Jeg vet ikke om det er alderen som begynner å merkes eller om det er tiden som ikke lengre strekker til men nå var det faktisk 1.5år siden sist jeg spilte playstation men jeg kunne jo ikke motstå fristelsen når de lokket med 'cowboy i egen stue' . Red Dead Redemption. Her er det bare å finne frem bønner og flesk for her er det bare lukten som mangler. Dette var faktisk utrolig gøy og det sier ikke lite når det kommer fra en som delvis har gitt opp spillkonsoller og tegneserier og innfunnet seg med at det faktisk er en del bra på P1. Her, i dette spillet , går du mulighet til å være både snill og slem, ri deg en tur på prærien,ta en runde poker,jage kjeltringer ut i ødemarken eller rett og slett gå på ulvejakt (uten å få natur og ungdom på nakken). For oss som ikke lengre har håndkontrollen integrert i hypofysen er spillet fortsatt utrolig spillbart og skulle man være uheldig å bli spist av en fjellløve eller hatt ihjel av en kvegtjuv så får man fortsette nesten der man slapp. Jeg tror ikke jeg har funnet igjen den store interessen for spillkonsoller, men når man får muligheten til å ri inn og ut av solnedgangen med en rullings i munnviken er det vanskelig å stå i mot. En liten anbefaling til de som har en feriedag til overs. . . . Er det en jomfru i nød der borte? Vel..vi får prates en annen gang. Yeeehaw!

Published with Blogger-droid v1.4.5

Ingen kommentarer: