mandag, september 10, 2012

Rallycross,Lyngås: 18.Plass

Litt sen oppdatering her... Som nevt på lørdag hadde jeg en eneste mulighet til å komme i finale. Satt på startplata når de andre kjørte og kom frem til at jeg ville være innenfor om jeg klarte å kjøre inn til tredje eller bedre.. Kom ut som nr.to i starten men tenkte jeg skulle være lur og la de andre krangle om de to plassene for på den måten å safe inn tredje...Lur vettu..er ikke noe som heter å safe inn i Rallycross vel...! Alt gikk etter planen og hadde tredjeplassen inne helt til Schanchesvingen med en runde igjen..Da ville ikke Bernhardsen bak være bak mer. En dytt bak og bang...rett i siden bak høyre forhjul. Akkurat da var jeg sikker på at armen gikk igjen for det var ikke akkurat behagelig for å si det slik. Jeg stoppet et lite øyeblikk i banen men da jeg skjønte at armen fortsatt hang på tente jeg på alle pluggene...Tabbe nr.to! Det er bilen som skal tenne på alle pluggene (note to self). Jeg ga gass det bilen hadde og har vel aldri rundet start/mål så fort. Full gass oppover bakken forbi alternativen og....ja.. FORBI alternativen ja. Der skulle jeg jo vært da. Tabbe tre! For sent. Kjørte rett i depot så flaggvaktene skvatt. Null poeng i heat fem. Ingen finale og endte totalt på 18.Plass. Helgens premie: vond arm og noen gratis timer i verksted før neste løp. Vi prøver igjen en annen gang.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer: