tirsdag, september 18, 2012

Test av ny telefon: Sony Xperia acro S

Jeg har vært strålende fornøyd med min gamle sony ericsson arc men etter et år var det nå på tide å bytte den ut på grunn av litt småproblemer. Etter en kort test av vanntette Acro S er jeg så langt veldig fornøyd og første inntrykket er omtrent som forventningene. Litt skuffet over at de tre hovedknappene er omtrent som fryktet. Likte godt de gamle fysiske knappene og har vært borti denne løsningen når jeg i fjor testet sony ericsson mini. Det er altfor lett å komme borti home-knappen når man feks.skriver melding og akkurat det er irriterende. Men bortsett fra disse knappene er første inntrykket altså greit. Endelig har det også kommet integrert slide-tastatur så gjenstår det å se om det er like godt som fantastiske slide-it som var så bra at jeg tidligere kjøpte det. Telefonen er ørlite tyngre og større enn gamle arc men virker ikke for stor enda. Førsteinntrykk er terningkast fem!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer: