mandag, juli 01, 2013

Hvem er'e som finner på disse ubrukelige dyra?

Kan noen fortelle meg oppgaven i næringskjeden på denne fyren?  Hvorfor er'n til liksom?  Jeg pleier å like det meste av dyr jeg altså.  Jeg er en slik en som prøver å redde livet til en edderkopp om han havner i oppvaska.. ja altså jeg er ikke så voldsomt mye i oppvaska altså. . men den sykdomsbefengte skapningen her skjønner jeg ikke vitsen med.  Ikke får'n gjort noe med det om han havner på ryggen hele. . Altså eh.. jeg måtte prøve liksom.  Han bare dro inn bena og sugeanordningen og der lå'n . Som en gjennomsnitts mcdonaldsamerikaner, britiskblå i hudfargen.. Nei ikke mitt favorittdyr. Men vet du hva'n er god for i real life må du gjerne fortelle meg det.  Men ulven. . Alle åtte. . Skal de utrydde imens den her ligger å raper under ei grein. . Nei tjukken på tide og rulle rundt ...å løpe

Ingen kommentarer: