Viser innlegg med etiketten Ferie. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Ferie. Vis alle innlegg

lørdag, august 07, 2010

Udevalla by night

Her var det ikke mye liv. . . . Foreløpig

Published with Blogger-droid v1.4.9

Hotel Penrose

Usikker på standard og stjerner, men hest lukter det

Published with Blogger-droid v1.4.9

fredag, august 06, 2010

Westbound and down

Published with Blogger-droid v1.4.9

Eastbound and down

Published with Blogger-droid v1.4.9

24C. og sol

Med rapporter om lyn,torden,regn og grått hjemme blir vi minst en dag til. Ser ingen grunn til å sette kursen dit når det er sommer + her.

Published with Blogger-droid v1.4.9

torsdag, august 05, 2010

Norrköping by night

Jammen hadde de lagt ned favorittrestauranten siden sist men Grand består.. .

Published with Blogger-droid v1.4.9

De har fisk i Sverige også

Sandtigerhai. Disse burde kommet med klistremerke fra helsedirektoratet. Og kanskje en tannregulering?

Published with Blogger-droid v1.4.9

Se opp! Ulv i veien..


Ikke hver dag de tar seg bryet med å guide selv. Men nå...følg den ulven!
Published with Blogger-droid v1.4.9

Badedyr


Published with Blogger-droid v1.4.9

Delfinarium

Uten delfin? Skal vi da kalle det basseng?

Published with Blogger-droid v1.4.9

onsdag, august 04, 2010

Scandic Hotell - Norrköping

52 mil og vi fant hotell på første forsøk til en forandring. Det er også noe nytt å være fremme tidlig kveld istedenfor kl04 om morgenen. Men nå..restaurant

Published with Blogger-droid v1.4.9

Sverige

I Norge,for to minutter siden var det varmt og strålende sol. I Sverige regner det.

Published with Blogger-droid v1.4.9

torsdag, april 15, 2010

Ser ut som vi må klare oss alene litt til..


Linn og mor sitter fast på ferie (har hørt om verre skjebner) så da er det bare å gjøre om på planene. Ifølge VG ser det ut som de kommer til å bli ut året :-)

torsdag, desember 24, 2009

Juleferie på OK Elektriske


www.okelektriske.no er åpen døgnet rundt hele året men kontoret tar nå en liten ferie. Vi er tilbake i 2010. For akutt hjelp til montering eller annet. Send e-post til post@okelektriske.no. God jul

onsdag, juli 15, 2009