
Jeg har ingen problem med å huske lange,varme somre men hvor ble de egentlig av? Gikk de av moten? Skulle ikke liksom global oppvarming gi varmere vintre og lengre sommer? (Hvor ble det egentlig av maset om global oppvarming?) Om noen timer skriver vi "sensommer" og åkrene er gule. Er det for mye å be om en ekstra fin august? Er det slik at somrene faktisk blir kortere når man går ut av grunnskolen akkurat som hus og rom ser ut til å ha krympet når man besøker de igjen for første gang i voksen alder? Jeg stemmer ihvertfall på lavere skatter og lengre sommer.
Published with Blogger-droid v1.4.8
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar