Langbord med stil. Kirsten og Tore inviterte til lunch i Sandefjord og jammen har de invitert ca.femti andre også. Dermed ble det årets lengste langbord på Rica Park Hotell. Nydelig mat og godt selskap.
Legg inn en kommentar
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar