søndag, juli 25, 2010

Lunch i Sandefjord

Langbord med stil. Kirsten og Tore inviterte til lunch i Sandefjord og jammen har de invitert ca.femti andre også. Dermed ble det årets lengste langbord på Rica Park Hotell. Nydelig mat og godt selskap.

Published with Blogger-droid v1.4.8

Ingen kommentarer: