tirsdag, juli 27, 2010

Tørst

Published with Blogger-droid v1.4.8

1 kommentar:

Hege sa...

Hehehe... så kanonbra bildet!!!!

Har forresten ny bloggadresse (siden du har meg som link).. http://strikkegleder.blogspot.com