
Jeg vil ikke påstå at jeg kan altfor mye om disse,men dette var en standhaftig liten fyr. Den stakk rumpa ned i et hull og der ble den stående. Den kunne både klappes (vet ikke hvem av oss som fikk mest ut av akkurat det) og dyttes på uten at den ville noen sted? Men hva var den biologiske årsaken egentlig? Det var veldig til liv før den stakk rumpa ned i dette hullet. . . Legger de egg? Kjørte den seg fast? Var det noe han prøvde å dekke over? Eller var den rett og slett på do? Etter å ha sett på den en stund var Bob i ferd med å sette seg på den så vi gikk vår vei,men når vi kom tilbake satt den jammen på samme sted med rumpa i samme hull. Livets små mysterier... Kanskje jeg rett og slett skulle spurt den hva den holdt på med istedenfor å teste fjæringen på den? Merkelig fyr!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar