mandag, oktober 11, 2010

Klar for fysioterapi - alt er relativt


Nå er det endelig ørlite fremskritt.
Etter at jeg fikk av gipsen og fikk byttet den ut med denne spesialskinnen har jeg mulighet til å ta den av og trene. Nå har jeg trent som en gal i fire dager (hadde jeg trent magemusklene like hardt hadde jeg hatt sixpack allerede :-) ) og det er ørlite tegn til bevegelse i håndleddet. Det er både vondt og skjevt og ser unektelig litt rart ut, men nå kan jeg med egne krefter flytte hånden 0,5 cm.opp og ned og kanskje (med godvilje) 1-2 mm. frem og tilbake. 3 fingre kan nesten beveges fritt uten smerte. Her går det fremover.
Fysioterapeauten var klar til å hilse på, men ville ikke begynne med noe enda.
Som alt annet fagpersonell sa også han.. "aida..det der var ikke bra" :-)

Men dette er gammelt nytt. I mellomtiden har jeg snart lært meg å skrive navnet mitt med høyre (jeg er jo keivhendt selvsagt), så lenge Ronny holder glasset kan jeg ta en hel fest med sugerør og jeg har sett alle episodene av Hellstrøm rydder opp.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: